diumenge, 20 d’abril del 2008

La Cursa de les Fonts. Xerta

Un èxit!
És de justícia felicitar a tot el poble de Xerta per lo bé que han organitzat esta cursa. I no era fàcil!
Enhorabona!

La meva petita crònica:
Vaig haver de matinar per a posar lo panell de les classificacions del circuit (www.pamitoc.com/circuit.php). Lo dia començava fresquet i agradable. Poc temps per a escalfar i la sortida, com ve sent habitual, molt ràpida. L'esforç gairebé no em va permetre gaudir del paisatge ni dels sorprenents llocs per on vam passar. Quant cames i cor es van posar d'acord ja portàvem 1 hora de cursa. Però este equilibri va durar poc. Després de la pujada a la Coscollosa i la baixada fins la Font Nova van aparèixer els maleïts calambres. Els darrers quilometres se'm van fer llargs. I ni les baldanes que em vaig cruspí a l'arribada m'han salvat d'unes agulletes m'han acompanyat durant 4 dies. En resum, una cursa a la que cal anar ven entrenat.

Si teniu interès en veure imatges de la cursa o llegir comentaris, adreceu-vos a http://www.cursadelesfonts.com/

2 comentaris:

Ferran ha dit...

Hola Enric,
Ahir em van parlar d'aquesta iniciativa blogaire. Com ha canviat tot des dels 90!!. No cal sortir de la província per fer una cursa de muntanya, les TIC, buff...Espero en uns mesos compartir algun rodatge i més d'una cursa amb tu. Després d'uns anys amb molts problemes sembla que finalment s'estan superant i si tot va bé a la tardor tornaré a competir.

Ja parlarem. de moment et llegeixo per aquí.

Ferran

Unknown ha dit...

Hola Ferran!
Quina alegria! Cel·lebro que tornis a "cabalgar". Ja veus com està el pati, les curses surten com a bolets. Fa goig i tot. A més la gent que les organitza se les curra bé. Bueno, a veure si és veritat que sortim a fer un voltio!

Una abraçada,

Enric